Контактні дані, опис [ред.]
ПП
Розробка Інтернет сайтів:
Ефективні представницькі сайти,
Багатофункціональні корпоративні сайти,
Портальні сайти,
Анімаційні презентаційні сайти,
Унікальні ідейні сайти,
Художні неповторні сайти.

Популяризація Інтернет сайтів:
Просування в пошукових системах,
Реклама в банерних мережах,
Просування засобами контекстної реклами.

Розробка дизайну:
Лого,
Корпоративний стиль,
Анімація,
3D-Елементи,
Презентації,
Веб-елементи,
Рекламні банери,
Художні елементи,
Буклети,
Каталоги,
Календарі.

Хостинг та реєстрація доменів:

Реєстрація доменів,
Хостинг

79007,
м. Львів, вул. Клепарівська, 15


(032) 2444107,
(032) 2444106,
(032) 2444105
Факс: (032) 2444107
office@brend-a.com
www.brend-a.com
Фото
 
 
Теги
 
Карта, схема доїзду
 
Відгуки
 
  5zqqVl szxnwzkrhemy, [url=http://aigosemysglq.com/]aigosemysglq[/url], [link=http://wnckoxdeykzf.com/]wnckoxdeykzf[/link], http://scqykobktwqk.com/
Анонім

об 22.04.2012 3:59

  Працював зними добрих пів року,робив різного плану роботу дизайнрську обіцяли гори,а самі таке гімно кліпають.давали всяку фінню типу кнопки векторні малювати і вирізати щось фотошопі.нарід там із логікою рагуль-стайл,тільки щоб нажитись і витрусити із клієнта побільше,і досі не розрахувались за роботу і проекти.одним словом не рекомендую не майте справи із цими хитрожпими мудаками.
Анонім

об 11.04.2012 12:38

  опа! а це що таке?! ===== ТИ МАЄШ ПРАВО ЗНАТИ: хлопці які організували цей клієнт клуб clientclub.com.ua почали з крадіжки. чому вони не зробили тут місце де можна коментувати їх самих ? ======= це правда чи не правда ?
Анонім

об 09.12.2011 1:47

  без доказів доброго та без доказів поганого! не можливо такому вірити!
Анонім

об 09.12.2011 1:44

  шкода що не має обовязкової реєстрації хто що хоче собі може набрехати написати, хаха, так можна і добре і погане скільки хочеш писати без зупинки.
Анонім

об 09.12.2011 1:43

  а чого всі воїни голубого кольору
Анонім

об 09.12.2011 1:43

  зоряні війни
Анонім

об 09.12.2011 1:42

  вже таке було, знов спам якийсь.
Анонім

об 29.11.2011 19:23

  Дзвінко сказано!
Анонім

об 13.11.2011 16:36

  дуже дуже дуже
Анонім

об 12.11.2011 2:16

  Ніколи нікому не раджу. Не вміють працювати з клієнтом,на кожному кроці намахують,туплять,туплять і ще раз туплять. Результат самі розумієте який виходить.А потім ше й хамлять.Після їхньої роботи прийшлось все наново замовляти і переробляти на іншій фірмі. Гроші звичайно не повернули.
Анонім

об 24.10.2011 1:48

  з трьох клієнтів ,шо я особисто знаю, всі не задоволені !!!!!!!!!! в кожного на сайті відпадає то одне то друге і не допросишся хоч щось поправити. Студія Бренда дуже зайнята,або просто плює в лице,бо гроші заплачено і їх вже все решта не ї....е.Та,погоджуюсь- Ігор -уй ! і то великий !
Анонім

об 24.10.2011 1:41

  Сайт працює туго,адмін частине не працює взагалі. Бідні ті клієнти які попалися на гачок до нього, співчуваю. Відразу треба дивитися відгуки і розуміти шо коли говорять шось зле - то не спам - а таки правда. Особливо уважно перечитуйте договір який заключаєте, там також багато підвоху. Я попав серйозно. Нема на них податкової, але думаю шо це не надовго.Я їм це обіцяю :)) успіху
Анонім

об 21.10.2011 23:31

  Дорого!
Анонім

об 05.07.2011 3:10

  я залишився задоволеним, правда не дешево обійшлось.
Анонім

об 31.05.2011 22:56

  Хороша студія
Анонім

об 04.02.2011 15:40

  Портфолио выглядит отлично
Анонім

об 26.01.2011 17:55

  як справи ?
Анонім

об 18.01.2011 17:24

  привіт!
Анонім

об 18.01.2011 17:24

  З НОВИМ РОКОМ ! БАЖАЄМО ВАМ У НОВОМУ РОЦІ ЩЕ БІЛЬШОГО ПРОГРЕСУ! МИ ЛЮБИМО ВАС БРЕНДОЧКА!
Анонім

об 02.01.2011 10:33

  ТИ МАЄШ ПРАВО ЗНАТИ: хлопці які організували цей клієнт клуб clientclub.com.ua почали з крадіжки. чому вони не зробили тут місце де можна коментувати їх самих ?
Анонім

об 05.12.2010 21:14

  ну бо так.
Анонім

об 05.11.2010 11:46

  Питання №1
На сторінці портфоліо  згадується сайт: 
Розважальний пошуковик по Північній Америці
www.infoducky.com
На самому ж infoducky вказано:
© 2009 Rubber Ducky LLC. All Rights reserved Design & Development by OSO

Питання №2
На сторінці портфоліо: Львівська міська рада
Інформаційний портал м. Львова
www.lviv.ua
Тепер lviv.ua переадресовується на http://lviv.travel/
На самому ж сайті: Сайт створено e-design
А ЦЕ уже сторінка портфоліо e-design -)

І на сайті Львівська міська рада за адресою http://www.city-adm.lviv.ua/ теж згадки про бренд-а немає.

BetaTester

об 01.11.2010 18:38

  одне не понятно, чому саме цю фірму найбільше прокоментували.
Анонім

об 23.10.2010 17:10

  зависть твоя не найкраща риса :)
Анонім

об 07.10.2010 22:07

  яка фірма такі і відгуки ))
Анонім

об 07.10.2010 21:04

  привет, как дела ? какой ответ, здесь столько вопросов, столько ответов уже. закажи себе сайт у них, советую , все и узнаеш, нормальные ребята, не злись на них, жена же тебя тоже иногда злит, ты же не зацикливаешся ;)
Анонім

об 05.10.2010 23:21

  ну так будет ответ или нет???
Анонім

об 05.10.2010 15:18

  а почему вы так застеснялись ответить здесь на этот вопрос?
Анонім

об 05.10.2010 13:07

  на сайті компанії, в розділі контакти  - є всі контактні дані для того щоби звязатися і вияснити всі питання, а не чекати тут відповіді від незрозуміло кого.
Анонім

об 05.10.2010 13:07

  Вы действительно работаете со всеми этими технология что у вас на сайте указаны??? (Propel ORM, ExtJS, Zope, Plone CMS)
Анонім

об 05.10.2010 13:03

  спрАААсили неизвесно у кого и неизвесно кто
Анонім

об 01.10.2010 23:45

  а почему вы так застеснялись ответить здесь на этот вопрос?
Анонім

об 01.10.2010 18:13

  гг, відповів незрозуміло хто )))))
Анонім

об 30.09.2010 1:42

  на сайті компанії, в розділі контакти  - є всі контактні дані для того щоби звязатися і вияснити всі питання, а не чекати тут відповіді від незрозуміло кого.
Анонім

об 29.09.2010 17:38

  Вы действительно работаете со всеми этими технология что у вас на сайте указаны??? (Propel ORM, ExtJS, Zope, Plone CMS)

???????????????????????????
Анонім

об 27.09.2010 23:46

  Вы действительно работаете со всеми этими технология что у вас на сайте указаны??? (Propel ORM, ExtJS, Zope, Plone CMS)
Анонім

об 20.09.2010 0:03

  ну ладно на тобі відповідь, забирай і не тошни.
ВІДПОВІДЬ!
Анонім

об 16.09.2010 12:00

  так мені тут дасть хтось відповідь чи ні ????????? шо то за фірма яка не може МЕНІ дати відповідь !!!!
Анонім

об 15.09.2010 13:46

  Ксюша, то ти?
Анонім

об 15.09.2010 13:08

  да бренд-а не ідеальна фірма, але краща за всіх "інших, доречі ви в курсі що Бренда є юридична одиниця, на яку так брехливо гнати означає можна мати справу в суді :), ми за Бренду!!!! на запит МВС, СБУ можна отримати айпі накльопщиків і у випадку якщо буде доведено моральний збиток, а брехливі факти не доведено -$$$$$$"

))))))))) не смешите мои подковы
Анонім

об 14.09.2010 23:56

  чудова фірма, чудовий колектив, залишились задоволеними. дякуємо.

Анонім

об 10.09.2010 22:58

  ну так буде відповідь чи ні ???
Анонім

об 07.09.2010 16:42

  а це ідея
Анонім

об 03.09.2010 22:30

  чому фірма не може купити автобус щоби розвозити працівників додому ? Буде конкретна відповідь чи ні ???
Анонім

об 03.09.2010 20:10

  ех, щось затихло, ау ображені, пишіть щось.
Анонім

об 03.09.2010 15:50

  ну так дали відповідь конкретну:

Уважаемый Анонім! Мой Бонечка - кобель.

Анонім

об 02.09.2010 11:58

  Ну так буде конкретна відповідь?!
Анонім

об 01.09.2010 23:16

  Ухтиии.. прикольно..
Анонім

об 01.09.2010 17:24

  http://www.youtube.com/watch?v=8iUVwDrIKO8
Анонім

об 01.09.2010 17:19

  http://www.youtube.com/watch?v=poZvCD1W61Q&feature=related  ?? Бонечка ?
neadmin

об 01.09.2010 16:55

  Анонім об 01.09.2010 14:28
от сучки!!)))

Уважаемый Анонім! Мой Бонечка - кобель.

Блондинка

об 01.09.2010 16:11

  да бренд-а не ідеальна фірма, але краща за всіх інших, доречі ви в курсі що Бренда є юридична одиниця, на яку так брехливо гнати означає можна мати справу в суді :), ми за Бренду!!!! на запит МВС, СБУ можна отримати айпі накльопщиків і у випадку якщо буде доведено моральний збиток, а брехливі факти не доведено -$$$$$$ , а судячи з дописувачів невдах грошей їм ніхто не платить, так що чим будете платити за тупість ? а ну так, у вас немає чим було подумати, зрозуміло.
Анонім

об 01.09.2010 14:41

  та кішку тре годувати щоб гавна було більше.... )))))
Анонім

об 01.09.2010 14:36

  Дівчата, йдіть в дупу зі своїм зоопарком.
  Девченки вы че!  Какую кошку? Лучше ничего не делайте ведь говно то бесплатное!
Рыжая

об 01.09.2010 13:54

  Шановні трутні Анонімусе, дописувачі сторінки id12720 !
Якщо Ви маєте якусь притензію до керівництва, то назвіться будь-ласка і оголосіть притензію конкретно. І отримаєте відповідь. Ми приблизно здогадуємся хто Ви, бо хоча в нас працювало багато людей, але не всі були такими пацюками як Ви. Діапазон вміщує троє-четверо людей, для яких і є це посилання.  Хочете - ми замовим для Вас (і нас, звичайно) ефір в прайм-таймі телекомпанії ЗіК? А то на Ваше запитання "чому не влаштовують працівників офіційно" можу відповісти: бо Вас бєздєльніка не забагато честі на 3-4 місяці оформляти офіційно?. Може Ви конкретно розкажете всім (особисто ми - в курсі) про Ваші особисті проекти на яких Вас фірма "кинула".  Ми не проти якщо людина веде блоги/шмоги/кантакти/фейсбуки і етц... Але ж майте совість, якщо Ви просрали наданий Вам шанс чогось навчитись, постійно зриваєте терміни здачі роботи і ведете стиль роботи як в радянському мультфільмі "І так сайдьот", то про яку вчасно видану зарплату може йти мова? Хто буде платити за халтуру яку Ви особисто "склєпали"?  І який дурак вижене з роботи кваліфікованого працівника? Люди, які йдуть самі, йдуть дійсно на кращу роботу і ми бажаєм їм розвиватись бо межі реально немає. Ви - повний нУль і звати Вас Анонімус, тому  кидаючи тут ґаґно на вентилятор, Ви насамперед розкручуєте своїх "кривдників".
--------
З повагою ...
--------
Пи.Си. Ваші пасквілі буду читати далі  із задоволенням )))
Барамелик

об 01.09.2010 11:59

  Доброго дня. Ліньки читати всі коменти. Бо я сам по натурі своїй страшно лінивий, тільки вмію писати пасквілі вкантактах. Але напишу так як це дійсно є. Бренд-А заробила собі статус халтурної фірми, яка використовує працівників як їй заманеться. І це все - через таких як я! І не справа в тому, що там працюють халтурщики. Справа в тому, що халтурщикам дається шанс! А я його просрав...Там можна знайти навіть дуже непоганих спіціалістів. Жаль, що я не такий. Але у зв'язку з мізерною зарплатою і затримками на пару місяців, люди змушені залишати цю чудову фірму. В директора і керівника відділу розробок еврейський підхід до всього, що стусується грошей. Десь внизу писали, що фірма нагадує прохідний двір - так, це правда. Там мало хто затримується, хіба що ті, хто себе не поважає як спеціаліста, або ті що вміють і хочуть робити. Я - спеціаліст! Я закінчив аграрний коледж і знаю ПеХаПе і МуСКель вже 3 (три) місяці.  Вірити цьому чи ні, звісно це Ваша справа. Але з вигляду, це досить порядна фірма, яка робить брендовські речі. Є і непогані сайти. Але їх досить мало. Роблять довго і халявно (по собі знаю) тому, що існує такий собі кругообіг: "є замовлення" ; "немає готових спеціалістів" ; "халтура". "є замовлення" ; "спеціалістам не платять"; "халтура". Бренд-А непогано підходить тим в кого зовсім немає досвіду, але хоче чогось навчитись. Тільки не повторюйте моїх помилок, не просріть всю роботу сидячи в кантактах і аськах. Для деяких клієнтів роблять добре. Але це ті, хто постійно їх підганяють і цікавляться своїм сайтом. А ті клієнти які забили на свій сайт і не проплачують - вони про них навіть погано відзиваються! Негарним таким для адмінів, суддей та міліціонерів словом. Будьте пильні! СЛАВА УКРАЇНІ! ГЕРОЯМ СЛАВА! СМЕРТЬ ВОРОГАМ!
Барамелик

об 01.09.2010 11:16

 

Накормите кошку

Брюнетка

об 31.08.2010 23:30

 

Что делать, если собака поедает кошачьи фекалии ?

Ребята , помогите!

Блондинка

об 31.08.2010 23:11

  Gnor
Анонім

об 31.08.2010 23:03

  я? - нє! я - гНомік
Анонім

об 31.08.2010 23:01

  ну а що ти можеш протиставити їм, чим підкріплені ваші наклепи шановний? хто ви криска яка тихенько крадькома какає ходить, пацячить? я знаю що мужчини хіба гоміки на таке здатні, як вас там руслан, руслан  ви гомік?
Анонім

об 31.08.2010 22:52

  Бренд-А вирішило приховати негативні (але правдиві) відгуки за купою спаму)))
Анонім

об 31.08.2010 17:03

  Until the early 1990s, the word was considered one of a number of words that could not be uttered on commercial television in the United States. Comedian Andrew Dice Clay caused a major shock when he uttered the word during a televised awards show in the 1980s. However, there were PG-13 and R rated films in the 1980s that featured use of the word
Анонім

об 31.08.2010 15:18

  Jahrtausendealtes, zum Teil geheimes Wissen wurde jetzt einer breiten Öffentlichkeit zugänglich gemacht! Das Buch Ihres Lebens weiß um die verborgensten Bereiche Ihrer Persönlichkeit!
Анонім

об 31.08.2010 15:17

  цацка
Анонім

об 31.08.2010 15:16

  "насцю тобі на груди і насру в кишені, сявка ти погана. і йо*ну тебе ноутбуком з лінуксом. ти тільки офіційно намалюйся, лузир.."

тепер все ясно шо то за компанія ))

Продовжуйте в такому ж дусі, у вас це краще виходить ніж робити сайти )
Анонім

об 31.08.2010 14:42

  адміни, ви там чо опще рибної зупи наїлись?!!!!
Анонім

об 31.08.2010 10:09

  а де ділись розові букви і Н1 Н2 Н3?
Анонім

об 31.08.2010 10:09

  всі козли
Анонім

об 31.08.2010 10:07

  хлопці, а ви не подумали, що ви трішки глупі та даремно робите своїм конкурентам такий дешевий компроментуючий вас піар. :)
Анонім

об 30.08.2010 23:23

  "насцю тобі на груди і насру в кишені, сявка ти погана. і йо*ну тебе ноутбуком з лінуксом. ти тільки офіційно намалюйся, лузир.."

тепер все ясно шо то за компанія ))

Продовжуйте в такому ж дусі, у вас це краще виходить ніж робити сайти )
Анонім

об 29.08.2010 19:55

  більбосрач )))))))
Барамелик

об 29.08.2010 11:24

  Анонім об 23.08.2010 23:12
  ......будете знову сцяти?

насцю тобі на груди і насру в кишені, сявка ти погана. і йо*ну тебе ноутбуком з лінуксом. ти тільки офіційно намалюйся, лузир...

Пи.Си. Адміни, чого такий хреновий вибір аватарів? Дайте можливість завантаження своїх
Барамелик

об 29.08.2010 11:23

  набратись мужності тобі потрібно, нам боятись немає, чого, а тобі є ;)
Анонім

об 25.08.2010 15:23

  який Руслан?? чому не відповідаєш на запитання? закриєте двері чи будете знову сцяти?
Анонім

об 23.08.2010 23:12

  а ти Руслан? наберешся мужності колись чи будеш нити завжди ?
Анонім

об 23.08.2010 17:35

  незабаром проводитиметься планова перевірка ліцензійного софта. ви знову закриєте двері і не впустите? чи на цей раз наберетесь мужності?
Анонім

об 22.08.2010 15:25

  і найбільш брехлива нажаль , яка засвідчує що безконтрольна та безнаказана демократія це зло )) для нашого народу. сумно.
Анонім

об 18.08.2010 13:30

  Дана сторінка найвідвідуваніша та найбільш коментована на порталі.
neadmin

об 18.08.2010 1:24

  Вклад у вигляді тесту, правда тут допомогла мабуть не бренд-а , а авторитет компанії і як наслідок інтерес конкурентів до компанії у різноманітних проявах :)
Анонім

об 18.08.2010 0:01

  це точно ))))
Анонім

об 17.08.2010 23:59

  Адміністрація просить не сприймати серйозно дані коментарі , оскільки компанія Brend-a  зробила вагомий внесок в розвиток цього ресурсу.

Дякуємо компанії Brend-a !
:)
neadmin

об 17.08.2010 23:47

  >>> Чи ти може хочеш шоб до вас там податкова завітала? ;)
- на сайті ДПА у Львові не вказаний автор! Він або сидить там на стрийські або в турмі!!!. Так що шановні податківці, хто шариться в пошуках лулзів на клієнт-клабі, - велком до нас як клієнти.
Барамелик

об 17.08.2010 18:55

  цяця
Анонім

об 17.08.2010 18:52

  піська!
Анонім

об 17.08.2010 18:44

  Ага саме так, але вигадав це дуже ти собі польстив, просто брешеш, більше ти ні на що не здатний :) нажаль для тебе ;)
Анонім

об 16.08.2010 22:21

  "ні не вгадав, знов неправдива інформація, слухай друже, а ти дзвони заходь, у нас відкрита компанія, все відразу і дізнаєшся, для чого будеш страждати, вгадувати, гріх на душу брати :)"

Ти шо думаєш я собі то вигадав? ) Кажу ше раз шо всі хто там працював і працює зараз можуть підтвердити мої слова. Чи ти може хочеш шоб до вас там податкова завітала? ;)
Анонім

об 16.08.2010 21:49

  ні не вгадав, знов неправдива інформація, слухай друже, а ти дзвони заходь, у нас відкрита компанія, все відразу і дізнаєшся, для чого будеш страждати, вгадувати, гріх на душу брати :)
Анонім

об 16.08.2010 10:26

  і не ліцензійний софт
Анонім

об 15.08.2010 16:48

  всі хто там працював і працює зараз
Анонім

об 15.08.2010 16:46

  оформляють офіційно. А звідки така неправдива інформація?
Анонім

об 13.08.2010 18:42

 

чому не оформляють працівників офіційно??? буде конкретна відповідь чи ні?

Анонім

об 12.08.2010 23:03

 

Ага дійсно ! Круто!

Анонім

об 10.08.2010 23:14

 

ВАУ! теперка текст можно форматіровати

Анонім

об 09.08.2010 23:08

  чому не оформляють працівників офіційно??? буде конкретна відповідь чи ні?
Анонім

об 05.08.2010 20:51

  >>> чому на тій фірмі не хочуть оформляти офіційно?? слабо нормально оплачувати працю? -------- ти що, дурак? чи просто дурачОк?
Анонім

об 03.08.2010 9:51

  все падамам, всьо сдохла
Анонім

об 03.08.2010 9:49

  >>> чому не оформляють офіційно??? хвамілію скажи. )))
Анонім

об 03.08.2010 9:48

  хохлосрач?
Анонім

об 03.08.2010 9:47

  чому не оформляють офіційно???
Анонім

об 01.08.2010 0:47

  ))))))) з всього прочитаного я зрозумів що на всіх фірмах платять по 1000$ офіційної зарплати і роблять ідеальні проекти, а тут працюють йожики які далі їдять кактус. p.s. простий перехожий.
Анонім

об 30.07.2010 22:53

  чому на тій фірмі не хочуть оформляти офіційно?? слабо нормально оплачувати працю?
Анонім

об 30.07.2010 22:12

  слухай розумник. може хватить тут флудити і кидась пантовими фразами і поговиш серйозніше. а то я ще нічого поганого навіть не написав, а ти вже запиз..... дальше не має куда. ну як грізний ти наш чи ти тільки за гучними словами і образами ховаєшся і за чиєюсь спідничкою???))))
Анонім

об 29.07.2010 12:41

  та ти шо ))), який батхерт почався в когось за кохану бренду )))
Анонім

об 29.07.2010 12:37

  і ще хоч одну здубльовану ідею покажи, якщо думалки хватить звичайно))))
Анонім

об 29.07.2010 11:10

  слухай шістка недороблена. ти б слова б підбирав. і якщо говориш а, то вже відповідай за свої слова і говори б, а не ховайся за анонімом. триндьош на словах - духу малувато щось більше сказати, а докази про клієнтів є????? я відповім за свої слова, а ти? якщо не мапє що сказати то краще мовчати і дути в трубочку зі всіма!!!! і де ти тут знайшов 100 постів розумник??????? нездарм, чмо, шісти якщо не має чим підкрпити такі слова, то хто ж ти??????
Анонім

об 29.07.2010 11:08

  так звичайно, люди які створюють такі проекти "немають куда піти" ))))))))) тіште себе, тіште )))) ;)
Анонім

об 28.07.2010 22:42

  у Бренд-А - є , були, і будуть хороші проекти, одні з кращих :) це завжди буде фактом, який буде кінцевим пунктом довіри замовника, а не те що тут понаписувано, ця брехня і наклепи. :) працюйте хлопчики, не завидуйте і не гадьте, а працюйте, і все у вас буде чудово, а в принципі можете свої зусилля витрачати на піар Бренд-А ;), і на цьому дякуємо. "незадоволений ппц як незадоволений ))))" Колектив Компанії Бренд-А :)
Анонім

об 28.07.2010 22:02

  щось не правда? )))
Анонім

об 28.07.2010 21:30

  Браво, бідненька студія мунартів немає спокою, бідолахи яких вигнали з компанії по слухах, так і незмогли вигадати щось своє та невдало дублюють ідеї компанії бренд-а, навіть бояться десь зареєструватись, не говорячи вже про той самий клієнт клуб, роблять немічні проекти, наслухались, вже від них і про бренд-а і про них які вони чудові на словах, але на справі немічні нездари, Фіронов , та його шістки Хміль і Стас які за рік так і не були здатні досягнути чогось більшого ніж список клієнтів яких вкрали , і тепер вони тут щось розповідають в кількості 100 постів, питюсь Ігора чому не відповідає, каже - кому?! Доречі, помиляєшся, я не Антонський, інший клієнт, просто не буду казати бо нах щоб ти ще чмо мене обсирав, невдаха.
Анонім

об 28.07.2010 21:28

  та ви що? та невже? прикольна студія? гарно роблять? зарплату затримують, з їх адмінкою працювати можуть хіба дуже терплячі люди, клієнти взагалі не розуміють що до чого, ніякого інтерфейсу, розробка триває дуже довго, ціни надто високі як на львівський ринок, вже 3 роки збираються переїжати в інший офіс, з американцями дійсно працюють, зробили 2 проекти ))), основні люди що залишали тут хороші відгуки, це самі працівники поточні, "найсильніші", ті що просто йти немають куди, керівництво, і близький друг директора Сурмача, Антонський-Степанський
Анонім

об 28.07.2010 18:13

  класні тут коменти))) якщо б не знав хто їх писав, то б точно повірив, що це наклепи, обсирання та поливання гряззю))) на рахунок проектів, які швидко були зроблені, то це були проекти під протекторатом шефа і особисто його друзі та знайомі. система залізобетонна в них - виживають тільки люди хворі на анорексію (їм просто можна не харчуватись і відповідно гроші не потрібні))))) не спорю гарні проекти були, але крові було пролито на 20 донорів і через великі сльози)))) вони біла і пухнаста божа корівка із посмішкою акули та бажанням свіженького м`ясця. ням-ням
Анонім

об 28.07.2010 18:12

  то про кого взагалі мова йде? )))
Анонім

об 23.07.2010 23:52

  ну ти тут наспамив, ти б нароботі доки тебе не звільнили б так надхненно працював, може б і не звільнили
Анонім

об 23.07.2010 22:44

  писав ігор, можу прямо сказати, без анонімуса, реєструватись просто ліньки
Анонім

об 23.07.2010 22:44

  ну така неякісна і жахлива робота що аж тут спокою тобі не дає )))
Анонім

об 23.07.2010 22:43

  ага і білий дім відмовився ще і всі інші також відмовились ,від такої неякісної і халявної роботи
Анонім

об 23.07.2010 22:41

  западприбор выдмовився вид такои халявної неякисної роботи
Анонім

об 23.07.2010 18:50

  та як же ж не працюють вони з державними якщо робили державникам ? чи вже нахлєбались ? )))))))))))))))))))))
Анонім

об 23.07.2010 17:36

  ))))))))))))
Анонім

об 23.07.2010 17:11

  пішли по другому колу ))))))))
Анонім

об 23.07.2010 17:06

  вміють працювати , роблять якісно, хотілось би швидше, але пізніше зрозуміли що не дарма чекали , дуже високий рівень організації
Анонім

об 23.07.2010 16:57

  як мені казали в компанії Brend-A - вони не працюють з двома типами клієнтів - один тип - це політики(державна влада).
Анонім

об 23.07.2010 16:33

  зробили наш проект, що за наклепи?
karpatyfan

об 23.07.2010 16:28

  а сайт для запад-прибор так и не смогли сделать ). душка не хватило? ))
Анонім

об 23.07.2010 9:56

  БРАВО! Блог мунарт приклеялся к блогу Бренд-А
Анонім

об 23.07.2010 0:00

  БРАВО ! неофіційний блог Brend-a відкрито !
Анонім

об 22.07.2010 23:56

  АНОНІМ100
Анонім

об 22.07.2010 23:49

  пєй пива
Анонім

об 22.07.2010 23:49

  у вас ще немає сайту! завітайте в клієнт клуб і дізнайтесь хто найкращий
Анонім

об 22.07.2010 23:48

  коментуй тут, самовиражайся за чужий рахунок
Анонім

об 22.07.2010 23:47

  безсонні ночі конкурентів
Анонім

об 22.07.2010 23:46

  вміння слухати та знаходити рішення
Анонім

об 22.07.2010 23:46

  юзабіліті креативний дизайн якісна верстка багатолітній досвід команди програмістів досвід на веб ринку
Анонім

об 22.07.2010 23:45

  задоволені клієнти тільки тут
Анонім

об 22.07.2010 23:44

  конкурс на кращий сайт тут, скидуйте ваші лінки обсудимо, будьте сміливі не будьте зайчиками впарку якими є зараз
Анонім

об 22.07.2010 23:44

  кращі сайти у львові тільки тут brend-a.com
Анонім

об 22.07.2010 23:43

  створення мега рішень для вашого бізнесу тільки тут
Анонім

об 22.07.2010 23:43

  флуд спам обсираловка від конкурентів тільки тут
Анонім

об 22.07.2010 23:42

  класний дизайн, креативне рішення, якість найкраща
Анонім

об 22.07.2010 23:41

  офігєнний сайт
Анонім

об 22.07.2010 23:41

  сайти для найкращих тільки тут
Анонім

об 22.07.2010 23:40

  креативна веб студія
Анонім

об 22.07.2010 23:40

  створення суперських крутих сайтів
Анонім

об 22.07.2010 23:40

  створення суперських крутих сайтів
Анонім

об 22.07.2010 23:40

  розробка сайтів
Анонім

об 22.07.2010 23:39

  35тис. унікальних за 5год. зайшло на сайт
Анонім

об 22.07.2010 23:38

  Карпати (львів) 3:2 КР (Рейк'явік) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
karpatyfan

об 22.07.2010 21:14

  Карпати (Львів) 2:0 КР (Рейк’явік) !!!!
Анонім

об 22.07.2010 19:48

  Бренд-А Руліз, впєрьод рєбяткі, постайте свои комєнті
karpatyfan

об 22.07.2010 19:21

  27 000 унікальних за такий проміжок це дуже серйозно
Анонім

об 22.07.2010 18:52

  дайош 100 відгуків !!!
Анонім

об 22.07.2010 18:52

  клуб анонімних анонімусів
Анонім

об 22.07.2010 18:51

  27 000 унікальних на сайті карпат під час матчу в лізі європи - коли не транслювали
Анонім

об 22.07.2010 13:16

  м-да отзывы поражают. что-то здесь не чисто...
Анонім

об 22.07.2010 11:20

  5-7к унікальних?? шось не віриться. то хіба таке раз було тільки якраз тоді коли карпати в лізі європи грали )
Анонім

об 21.07.2010 20:13

  сайт карпат ніколи не падає, з чого ти взяв таке? середня відвідуваність в день від 5до7тис. звичайно на рейкявіку буксував тільки тому що за 1год. намагалось завітати вся львівська аудиторія фанів. але і то не падав.
karpatyfan

об 21.07.2010 14:25

  чого так розхвилювався?? )) в мене американський варезник в пошуковиках мало розкручений, основний трафік з DDL. 1.3-1.5k в день унікальних! сайт на простому хостінгу, і сервак витримує не падає. і то було б дивно якби падав )) бо люди мають набагато загруженіші сайти і нормально працюють ;) так шо не вигадуй смішних відмазок.
Анонім

об 21.07.2010 1:48

  тільки повні невдахи йдуть і оббріхують інших із пад тєшка, фу погано це , згниєш у власній зависті
Анонім

об 20.07.2010 11:15

  брехло!!! знов брешиш як і все що перед тим тут понабріхував
Анонім

об 20.07.2010 11:14

  1k - 2k унікальних в день
Анонім

об 17.07.2010 10:20

  ну то скільки на середньо розкрученому варезнику відвідувачів?
Анонім

об 17.07.2010 1:34

  то про яку цифру йде мова хоч?
Анонім

об 17.07.2010 0:55

  наскільки популярний? )) на середньо розкрученому варезніку набагато більше відвідувачів
Анонім

об 17.07.2010 0:45

  а при тому шо так написаний шо запити до бази добивають сервак
Анонім

об 17.07.2010 0:32

  люди вішають твітер в себе на сайтах, а їм тре повішати клієнтклуб )))))))))
Анонім

об 17.07.2010 0:29

  круто бренда тут розкрутилась ))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Анонім

об 17.07.2010 0:28

  ага, я питав про цей прикол вчора, казали розумні люди що це не в сайті проблема, це таке на дуже популярних сайтах буває, сервер не витримує і обменеження роблять спєцом, а при чому тут сайт?
Анонім

об 17.07.2010 0:19

  при чом тут інтернет??? через раз загружається. вибиває датабейс ерор
Анонім

об 16.07.2010 20:43

  ага, і у мене інтернет поганий, не грузиться нічого
Анонім

об 16.07.2010 1:15

  ага, у меня тоже нет интернета
Анонім

об 16.07.2010 1:14

  сайт карпат вообще не грузиццо ))
Анонім

об 15.07.2010 22:48

  сайт карпат грузиться через раз )) і то дуже довго. дуже якісна робота!!!
Анонім

об 15.07.2010 22:34

  ага, тут багато що варто зробити, особливо якщо ресурс набере популярності :) а ідея хороша
Анонім

об 11.07.2010 15:19

  Да ребята работают профессионально. Особенно понравился корполинк, и конечно же фк карпаты – просто вне конкуренции! не странно что у конкурентов нет покоя
Анонім

об 09.07.2010 23:37

  clientclub - варто зробити посторінкову розбивку коментарів
Анонім

об 09.07.2010 15:13

  хлопці, вам місячне сяйво в голову вдарило :)
Анонім

об 09.07.2010 15:12

  ше й наказувати треба. жестоко наказивать ))
Анонім

об 03.07.2010 1:25

  а чому інших не звинувачувати якщо вони винні? ))
Анонім

об 03.07.2010 1:18

  ну видно ти на весь світ вже злий, що не щастить у житті? звільняють всі? платити не хочуть? може пора над собою задуматись а не інших у своїх проблемах звинувачувати :(
Анонім

об 03.07.2010 0:48

  а позитивні відгуки могли про ту контору написати тільки вони самі або їх сраколизи
Анонім

об 02.07.2010 20:56

  факт це те що не вірю що на них би хтось крім конкурентів тут міг щось погане писати ))
Анонім

об 02.07.2010 18:02

  коротше )) досить вам! )) то шо погано платять - факт! то шо фігово роблять - факт! ...але так у Львові до багатьох вебстудій придертись можна...
Анонім

об 02.07.2010 16:45

  ну та ясно ясно ти або конкурент або тебе звільнили, невірю, я людей добре і давно знаю, невірю що вони комусь гроші не віддавали ))))))) казки якісь ))
Анонім

об 02.07.2010 1:42

  та ну та шо ти кажеш, от це точно брехня шо вони комусь гроші незахотіли віддати, не вірю - я в людях добре розбираюсь, хочеш я тобі це доведу, тобі ж твої гроші потрібні я виступлю третьою стороною раз така проблема. пиши мені на office @ antonsky.com.ua. ну та ясно що ніхто не визнає що його звільняють, теж тут немає сенсу доводити це )
Анонім

об 02.07.2010 1:41

  і то ж не я один такий які позвільнялись через те. тому і понаписували тут такі відгуки )
Анонім

об 02.07.2010 1:36

  ше раз повторяю мене не звільнили. але направду є обіда. попрацюй безплатно і сам зрозумієш. так вони просто економлять гроші на робочій силі. бо бачать шо завжди найдуть програміста.
Анонім

об 02.07.2010 1:35

  ну розумієш я проти тебе нічого немаю, мені всерівно як клієнту мені все у них подобається і нормально, просто я знаю шо тут постійно конкуренти один на одного бочку женуть. сам подумай кому б хотілось так ще страдати хіба тільки конкурентам або обіженим яких звільнили (( обидві категорії неадекватні і точно не правдиві))
Анонім

об 02.07.2010 1:31

  ну добре, хай буде по твоєму.
Анонім

об 02.07.2010 1:29

  кажу тобі все ми придумали
Анонім

об 02.07.2010 1:27

  які готові штуки ?
Анонім

об 02.07.2010 1:27

  бачив, і чув. це правда. не віриш можеш перевірити якщо захочеш ))
Анонім

об 02.07.2010 1:27

  ну я не мав на увазі шо все готове скачане. тільки деякі штуки )
Анонім

об 02.07.2010 1:26

  ну а як ти знаєш шо постійно звільняються якщо ти кажеш тільки трохи попрацював там
Анонім

об 02.07.2010 1:25

  а те що щось там готове скачано ти не бреши мені бо я то з ними разом придумував там ми все оригінальне робили, у мене клієнти би не зрозуміли такого - готове скачано.
Анонім

об 02.07.2010 1:24

  там програмісти і звільняються постійно )) працюють довго тільки пару людей дизайнерів, напевно тільки їм і платять
Анонім

об 02.07.2010 1:23

  )) ну зрозуміло зрозуміло. незнаю дивно віриш, я той сайт робив ще кілька років назад у них, а досі люди ті самі працюють, чо працюють тоді, неплатять то нехай би звільнялись, може ти правий, може щось там у них не так, я ж не знаю.
Анонім

об 02.07.2010 1:20

  ті що там працюють то як люди то нормальні. а от ненормальне ставлення начальства до працівників, через те що не оплачують праці. кажуть шо нема грошей. якщо вони розробляють такі "круті якісні" сайти то як не може буде грошей?
Анонім

об 02.07.2010 1:17

  це не мій валідатор, це валідатор веб стандартів. організація w3c (почитай шо то таке якщо не знаєш)
Анонім

об 02.07.2010 1:14

  а ясн, ну молодець молодець. Завтра дам їм звіздюлєй за те що там еррори, то шо кажеш зовсім погані там люди так ?
Анонім

об 02.07.2010 1:13

  але є в мене сайти які я верстав і зверстані валідно під стандарти. нажаль тут не можу показати, шоб не палитись ))
Анонім

об 02.07.2010 1:04

  я не верстальщик. я програміст
Анонім

об 02.07.2010 1:02

  а покажи свою роботу у якій той твій валітатор не покаже помилок )))))
Анонім

об 02.07.2010 1:00

  кумедний
Анонім

об 02.07.2010 1:00

  )))))))))))))))))))))
Анонім

об 02.07.2010 0:56

  Анонім об 02.07.2010 0:06 як дуже просили? благали ? ))))))))))) на колінах і плакали
Анонім

об 02.07.2010 0:50

  antonsky .com .ua - сайт на флеші, хтмл-код мінімальний. задай в перевірку на http://validator.w3.org/. 55 помилки в верстці. то хіба це якісна робота?? а ті флеш-штуки готові скачані.
Анонім

об 02.07.2010 0:49

  як дуже просили? благали ? )))))))))))
Анонім

об 02.07.2010 0:06

  ну цей сайт цей мені робили, ну чо завівся antonsky .com .ua
Анонім

об 02.07.2010 0:06

  ну по-перше мене ніхто не звільняв, я сам пішов, і мене просили лишитись. по-друге - ти думаєш шо тут всі коментрарі мої чи шо? ))) я просто сказав правду. по-третє я просив ссилку не на їхній сайт а тільки на той який за твоїми словами тобі зробили відмінно. на рахунок роботи - це не перша моя робота але найгірша.
Анонім

об 01.07.2010 22:56

  певно тебе звідти і звільнили через те що ти читати невмієш :) от тепер і не можеш заспокоїтись )) вище адреса сайту є попроси друзів прочитати, ми з ними працювали і проблем не було, в процесі роботи спілкувались з деякими їхніми працівниками чудові люди і цілком не виглядали незадоволеними. та є звичайно інколи непорозуміння, але таке як ти тут розписав ))))) смішно з твоєї слабкості, це що була твоя перша робота ?
Анонім

об 01.07.2010 22:29

  Анонім 30.06.2010 16:25 - можна глянути що то за такий сайт що зроблено "відмінно"? ;)
Анонім

об 01.07.2010 19:41

  тиждень то ше так "по божому" там були працівники яким затримували на 3-4 місяці зарплату вони йши від них і відповідно грошей вже не бачили. А на рахунок шо роботи відмінні то тік тому шо приходить програмер старається хоче показати шо він вміє працювати робить сайт вилизує його а потім бачить яка там колумбія і йде.
Анонім

об 01.07.2010 14:03

  хто може порадити, вартує на цій фірмі сайт замовити, бо знайомі рекомендували.
Анонім

об 01.07.2010 13:34

  на питання "коли буде зарплата?" відповідь - "почекайте ше пару днів, клієнти обіцяли оплатити на наступний тиждень". на наступний тиждень та сама відповідь. то так виходить шо клієнти самі не платять бо бачать шо всьо робиться через ж..у
Анонім

об 01.07.2010 12:55

  "виживають" то типу як первісні люди? ))) кожен сам за себе? зарплати не дають, і дивляться хто довше витримає? )) то повний брєд!
Анонім

об 01.07.2010 12:47

  наш сайт зробили відмінно і в терміни, просто супер, знаємо що там виживають сильніші, тому і роботи відмінні. хоча видно і незадоволених через це багато.
Анонім

об 30.06.2010 16:25

  Вообще неответсвенная контора. Сделали мне сайт, который через пару дней взломали простой SQL-иньекцией
Анонім

об 25.06.2010 19:57

  Та вони придумали вигыдну для себе систему: беруть програміста на проект, за перший місяць платять потім поступово обрізають зарплату і наприкінці проекту вже зовсім не платять, знають шо програміст звільниться а вони найдуть іншого. Я сам став жертвою їхньої системи. На рахунок якості сайтів - цей термін в них відсутній )). Набирають купу проектів, роблять всьо підряд нашвидкоруч шоб шось показати, а потім дороблять, переробляють, перемішують всьо в кашу. І так один не складний сайт можуть більше року робити. Напевно пояснюють клієнту що це дуже складно робити і більше грошей з них вибити, а працівникам не мають чим платити. Короче це пародія на веб-студію. Ще й неправдива інформація на їхньому сайті - більшості технологій які вони подали в розділі програмування вони взагалі не використовують і напевно навіть не знають що то таке )). Співчуваю тим хто потрапить до них в якості працівника чи клієнта.
Анонім

об 25.06.2010 19:50

  Розробляють якысно)))) ппц. Як можна якісно розробляти якщо програмери там більше ніж на 4 міс не затримуються - час щоб освоїтись з самописною CMS і колективом. Карпати вони зробили тільки з запізненням. Чулиб ви я вергун матюкався шо багів повно і молився шоб їх не замітили. Всім хто прихо обіцяюьб золоті гори підсолоджують все це тим що збизаються переїжджати у новий великий офіс, що є співпраця з американцями. Доречі мало того що зарплату затримують її можуть врізати без пояснення як односу дизайнеру нік Gnor. Він домовився на 15грн за годину а після місяця роботи вергун і дєрік сказали йому ми тіп нарадились і будем вирішили шо ти зарплату получиш по тарифу 12грн і то тік квіточки.
Анонім

об 25.06.2010 19:15

  після бренди сайт прийшлось в іншій веб студії переробляти!! получилось однозначно набагато краще... та ще й в три рази дешевше.. ток шо думайте...
Анонім

об 25.06.2010 14:42

  сайти розробляють дуже довго, ціни дуже великі, адмінка навіть не задизайнена...брєд! )) і всім на це пофіг...тіки розказуть...а не забудьте, що потім помилок куча вилазить )) працюють одні студенти - зайдете в гості - зверніть увагу ))) і ті жаліються, що їм не платять по пару місяців зовсім не великі зарплати...
Анонім

об 25.06.2010 10:38

  дійсно буває, сам тут працюю, більше 4 міс тут ніколи не затримуюсь )))
Анонім

об 15.06.2010 1:44

  Найбільше програмісти затримуються на цій фірмі 4 місяці, і йдуть в звязку з неоплатою і затримкою зарплати. Фірма нагадує прохідний двір, особисто чув від людей, що працювали на фірмі.
Анонім

об 08.06.2010 11:07

  ну певно можна у них подивитись в портфоліо хто правий ))
Анонім

об 19.05.2010 16:30

  Я зовсім не погоджуюсь з попереднім коментарем. Роблять НЕЯКІСНО. Обіцяють багато - половини з того не виконують.
Анонім

об 09.03.2010 1:48

  вміють працювати , роблять якісно, хотілось би швидше, але пізніше зрозуміли що не дарма чекали , дуже високий рівень організації
Анонім

об 03.02.2010 22:35

 
 
Залиш відгук:
 
Завантаж фото
Опис фото:
Виберіть фото